Rückgabe- und Erstattungsbedingungen
1. Beschwerderecht
House of Wonder ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang, såfremt reklamationen er berettiget. Reklamationsretten er ikke gældende for skader eller fejl, der skyldes forkert brug, uheld, almindelig slitage, unødvendigt brug samt forkert opbevaring ift. vejledning på produktet og/eller hjemmesiden.
House of Wonder ApS
Farsbøllevej 12 -Gamby, 5474 Søndersø, Danmark
Returnering til:
Kundeservice og administration:
Farsbøllevej 12, Gamby
5471 Søndersø
Danmark
2. Rückerstattung
Ved refusion skal du kontakte os på info@hocl.dk for at gøre opmærksom på din refusion og derefter følge nedestående trin.
House of Wonder ApS refundere porten i et rimeligt omfang, hvilket enten foregår via ekstra tilbagebetaling eller returlabel. Varen skal sendes retur sammen med fortrydelsesformularen som er grundig udfyldt samt evt. kopi af kvittering.
BEMÆRK, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
BEMÆRK, at pakken skal sendes direkte til vores lager og IKKE til en pakkeshop
3. Recht auf Stornierung
Der gives 90 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden (når du handler hos os som forbruger) med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Den 90 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret. Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 90 dage efter leveringen og herefter sendes retur til os være seneste 14 dage efter vi er informeret om din brug af fortrydelsesretten.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Ønske om brug af fortrydelsesret bedes sendes på mail info@hocl.dk for at informere om, at du gør brug af denne. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret. Ved retursending bedes du gøre brug af standardfortrydelsesformular via dette link: Fortrydelsesformular
3.1. Nach der Rückgabefrist?
Vi accepterer ikke returneringer af uønskede varer efter returneringsperioden ovenfor. Hvis du prøver at returnere alligevel, kan vi blive nødt til at sende den tilbage til din standardleverings adresse og bede dig om at dække leveringsomkostningerne.
4. Zustand der Waren und Rückgabe
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til House of Wonder ApS at vurdere varens stand.
Skulle du have fortrudt dit køb -men ikke brugt eller afprøvet produkter, refundere vi selvfølgelig produkterne indenfor 90 dage. Her refundere vi dog ikke fragten, den er dit ansvar.
Når du returnerer varen(e) bedes du udfylde denne fortrydelsesformular grundigt, og ligge den sammen med de varer du pakker og returnerer til:
Att. Kundeservice
-House of Wonder ApS– Farsbøllevej 12 – DK-5471 Søndersø – Info@hocl.dk – +45 7199 9669
Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Bemærk, vi ikke modtager pakker sendt til pakkeshop. Pakken skal sendes direkte til Kundeservice og administration på overstående adresse.
4.1. Wir decken ab
Skulle der være opstået en fabrikationsfejl, materialefejl eller andre fejl, som du kan bevise var tilstede ved købstidspunktet, vil House of Wonder ApS selvfølgelig gerne ombytte produktet -også efter de 90 dages returret. Dog vil vi i de fleste tilfælde gerne have produktet retur for nærmer kontrol. Se oplysningerne omkring reklamationsret ovenfor.
5. Wie Sie zurückkehren
- Forbered din pakke
- Udfyld gerne denne Fortrydelsesformular og læg i pakken
- Køb et returlabel eller retur kode og sæt/skriv på din pakke (husk at få et portobevis)
- Aflevere pakken i nærmeste pakkeshop
BEMÆRK at pakken skal sendes direkte til vores lager og IKKE til en pakkeshop
Bemærk, vi ikke modtager pakker sendt til pakkeshop. Pakken skal sendes direkte til Kundeservice og administration på:
House of Wonder ApS
Farsbøllevej 12 – DK-5471 Søndersø
Info@hocl.dk
+45 7199 9669
6. Ihre Verantwortung bei der Rückgabe
Returnerede varer er dit ansvar, indtil de når frem til os, så sørg for, at de er pakket ordentligt ind og ikke kan tage skade undervejs. Da pakken er dit ansvar, indtil den når tilbage til os, skal du også sikre dig, at du får et portobevis, i tilfælde af at du skal i kontakt med os angående din returnering.
Har du returneret din pakke, kan det tage op til 15 hverdage, før din pakke ankommer til vores lager.
6.1. Was passiert, wenn ich vergessen habe, mein Stornierungsformular beizulegen?
I mange tilfælde ville vi ikke kunne spore hvor pakken kommer fra. Vi opbevarer din pakke, hvor du altid kan kontakte os og eftersende din returneringsseddel på info@hocl.fk. Bemærk dog, at den 90 dages fortrydelsesret stadig tæller, hvorved vi ved henvendelse efter de 90 dage, vil sende pakken retur til dig.
7 Erstattung
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
8. Meine Bestellung wurde zurückgeschickt
Skulle det ske, at du ikke fik afhentet din ordre i pakkeshoppen i tide, ikke har taget i mod den på hjemmeadressen eller du har oplyst forkerte forsendelsesinformationer -ses skylden som din. Pakken vil blive sendt retur til House of Wonder ApS. Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen. Her tilbyder vi at sende pakken retur til dig igen, mod at du betaler fragtomkostningerne. Ligeledes fratager vi os ansvar, hvis du ikke har modtaget oplysninger omkring din pakke fra leveringsvirksomheden.
9. Unsere Leitlinien
Vi overholder og følger alle regler for returnering, fortrydelsesret samt refundering som er beskrevet i vores Returneringspolitik og vi følger altid de retningslinjer, der er fastsat i vores handelsbetingelser.
Kontakt:
Adresse: Farsbøllevej 12, Gamby
5471, Søndersø, Denmark
(Efter AFTALE med kundeservice pr. telefon eller mail, er du velkommen til at kigge forbi vores kontor i åbningstiden)
Mail .: info@hocl.dk
Vi svarer indenfor 3 hverdage
Telefon: +45 7199 9669
Telefonen er åben i kundeservice åbningstid
Kundeservice åbningstid:
Mandag – Fredag: 10.00 – 15.00
Lørdag og Søndag: Lukket